Reklamace

Reklamace

Na veškeré zboží nabízené v našem obchodě se vztahuje záruka 24 měsíců. Záruka je platná pouze po předložení faktury nebo potvrzení objednávky a zahrnuje pouze skryté vady vzniklé během výroby.

 

Reklamaci posuzuje kvalifikovaný odborník v této oblasti. Vaše reklamace bude posouzena ze zákona do 30 dnů. Tento termín se týká informování zákazníka o výsledku reklamace.

 

Reklamace se vyřizují v souladu s Nařízením vlády č. 27/2002 Sb. o zvláštních podmínkách prodeje spotřebitelům a o změně občanského zákoníku (zákon č. 141, položka 1176). Spotřebitel hradí náklady za doručení.

 

K zásilce musí být přiložen vyplněný reklamační formulář Reklamační servisní list a kopie dokladu o koupi. Zboží by mělo být vráceno na adresu uvedenou v reklamačním formuláři. Spotřebitel hradí náklady za doručení.

 

      Reklamační formulář ke stažení

 

Reklamace není oprávněná, pokud:

 

  • Poškození je způsobeno nesprávným výběrem velikosti,
  • Poškození vyplývá z použití produktu v rozporu s jeho zamýšleným účelem,
  • Boty používaly sportovní zařízení oytside (hala, tělocvična, fotbalová hřiště)
  • Přirozené opotřebení produktu,
  • Mechanické poškození (otěry, řezy),
  • Poškození způsobené nedostatečnou péčí a údržbou produktu,
  • Poškození záměrně zhoršeno pokračujícím používáním produktu.

 

V případě reklamace nás prosím kontaktujte:
info@sportovni-eshop.cz
+420 720 182 018
Pondělí - pátek: 9:00 -17:00

 

Na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je k dispozici platforma pro online řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky na úrovni EU (platforma ODR). Platforma ODR je interaktivní a vícejazyčná internetová stránka s jednotným kontaktním místem pro spotřebitele a obchodníky, kteří hledají mimosoudní řešení sporu týkajícího se smluvních závazků vyplývajících z online kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb.

Odeslat článek známému   Vytisknout